sekerbebek30 Merhaba ben eczaneden 2 ay once 2359₺ ye alıp saglık ocagında yaptırdım bugun 2 tanıdııgımla konustum biri bugün hastanede muayene sırasında yaptirmis 1300₺ vermiş diğeri baska hastanede 800₺ vermis bu nasıl oluyor bilen bilgi verebilir mi
arnka_mommy sekerbebek30 Bizde eczaneye sorduğumuzda 2359 denildi. Hastahane belki anlaşmalıdır ilaç firması ile 🤷🏻♀️
Sevnurr sekerbebek30 Bu kadar ucuz olması imkansız bence bi yanlışlık var oğlum 13 aylık 2. 4. Ayda iki doz olarak yaptırdık o zaman bile eczacı arkadaşımız olduğu için geliş fiyatından 1800 civarı rakama almıştık
happymom22 Bizde bugün yaptırdık eczaneden fiyat aldım 2350₺ di hastanede aynı 2360₺ ye yaptı rotarix