Benim ikizlerimde de 2 aylık bugün kontrolleri vardı 4.5 kilo olmus ikiside . Doktor fazla dedi mamayı biraz azalt dedi. Hem mama hem anne sütü alıyolar. (1 ayda 1.5 kilo almışlar,hızlı kilo almışlar dedi )
Sizin ki neye göre düşük dedi acaba kilosuna.
Düzeltilmiş aya göre şu an 1 aylık olacaklardı buna göre fazla dedi. Zamanında doğan 2 aylık bebek için düşük tabi ama bizim bebeklere göre iyi.