hasretyukselhazal Anneler bugün doğum yapalı 1 ay 1 gün oldu ve Rahim içi kaşıntım fazlasıyla var neden oluyor bu kaşıntı ve geçmesi için ne yapmalıyım?
Birerkekannesi_ hasretyukselhazal mantar olma ihtimaliniz yüksek. Akıntınız var mı? Eğer varsa doktora görünmenizde fayda var krem ve fitille geçer.
hasretyukselhazal Birerkekannesi_ 3 mart’ta oğlumun hastanesi var onu götürdüğümde bende doğum acile bi gösteririm söylerim. Ona göre randevu alıp giderim. Teşekkür ederim 🙏