aslananne27 kiminde olmuyor ama ben gazlı ne yersem bebeğim o gün krizlere girerdi. Çok denedim gaz yapmaz diyen doktorları arkadaşlarımı baz aldım ama yok benim bebeğime hemen geçiyordu 17 aylık olucak hala bile kahveyi çayı fazla kaçırıyim uyumuyor çocuk bünyeden bünyeye değişiyor bence.