Bebee Merhabalar bi kaç aydır adetim gecikiyor ama adet oluyorum bugün de gittim pcos olduğumu söyledi doktor ama adet oluyorum 10 gün gecikmeli oldum tabi pek bir bilgim de yok doktor az önce bebeğin olmaz gibi konuştu çok korktum ağlayarak yazıyorum tabi hersey Allah tan rabbim ne derse o olur ama nasıl yol izlemeliyim kilom doğum kilom var aşırı kilolu değilim ama bilemiyorum hormon test yapıldı sabah belli olucak bilgilerinize ihtiyacım var
amansallagitsin Bebee en büyük etken strestir. Stres yapmayın bende böle birsy yok dıe dusunun. Kafanızı boşaltın. Öle olupta çocukları olan çok ..
Hyesim Bebee izleyebileceğiniz bi yol yok çünkü pcosun tedavisi yok bu doğuştan gelen bşy. Ama doktorunuz saçmalamış bende pcosluyum ikizlerim var he tüp bebekle oldu o ayrı ama daha sonrasında kendim hamile kaldım.
ayfer77_ Bebee 7 yıldır evliyim 7 yıl önce pkos tanısı koyuldu adet söktürücülerle adet olurdum hep bi ara hiç abartısız 5 ay adet görmedim 2 yıl korunmasız ilişkiye rağmen çocuğumuz olmadı ilk yaptigimiz şey iyi ve güvenilir bi doktor bulmaktı buldukta yumutlama ilaçları çatlatma iğneleri derken tedavinin 4. Ayında hamile kaldım ama pkos var demek kesin çocuğunuz olmaz demek değil bir kaç arkadaşım var hiç tedaviye başvurmadan hamile kalan
Bebee asennaa 3 senelik evliyim evliğimin 2. Ayında hamile kaldım kızımın doğumu normal doğum oldu. Gecikmelerim var diye gidiyordum kist dediler bu akşam gidince doktor pcoss olduğumu söyledim bi korktum. Ayrıca kıllanma vs de yok bilmiyorum şuan kafam çok durgun. Evladınızı çocuklarımızı Allah korusun 🌺💙
fatmaninannesi_ Bebee her pcos diyen doktora iananmayin cevremd ebir cookisiye sana denildiği gibi denildi bana da denildi zor olur dedi doktor tedavi gerekir şoyle böyle ama alsa da öyle bsy olmadı ve çocuğum oldu çok şükür 3 çocuk annesi olan kadına doktor pcos teşhisi koyuyor ben bu doktorun doktorluğu sorguladım yani çocuğun olmaz diyen doktora bu uctane nasıl oldu acaba diye sorarla rhani ?? Stresten uzak dur ve çocuk isteğini azalt çok fazla çocuk istemek rahim işini artirrir ve buda spermleri yakar
ayfer77_ Bebee egzersiz ve sağlıkli beslenmek çok işe yariyor şu ilacı kullanayım geçsin diye birşeyde söz konusu değil malesef sadece alışkanlıkları değiştirerek semptomları azaltabiliriz bence farklı bi doktor görüşü daha almalısınız bana gittiğim 3 doktorda tüp bebek demişti ama sadece ilaç ve iğne kullanarak hamile kaldım
Bebee ayfer77_ Bilgilerin için teşekkkür ederim sağol şuan için çocuk düşüncemiz yok ama kızım 3 yaşına girince tabi kardeşi olsun istiyorum. Evet başka doktora da gideceğim 💙🌺
ilenalemin Bebee pcosla polikistik över aynı şey mi acaba.bende de polikistik över varmış bilmiyordum.bebeğim oldu kırk komtrole gidince öğrendim.bebek olmasına engel olup olmadığını bile bilmiyordum
Bebee ilenalemin Evet aynı sadece kısaltılmış hali. Bende normal doğum yaptım hiç gözükmedi ayrıca doğumdan sonra kontrole gittiğim de de hiç birşey çıkmamıştı anlam veremedim
Aloneeee Bebee doğun yapmışsınız zaten nasıl çocuğunuz olmayacak anlamadım ? Pcos varsa o yeni olan bişey değil normalde de vardır. Yani pcos varken çocuğunuz olabilmiş demek. Bende de pcos var bu arada 5 hamilelik geçirdim
Bebee Aloneeee hiç bilmiyorum bu konuyla bilgim de hiç yok araştırdım baş ağrısından maf oldum. Hamileliğim boyunca hiçbir doktor söylemedi ayrıca bekarken de doktora gitmiştim karın ağrısı için böyle bişey söylenilmedi anlam veremedim. Kist için gittim zaten kist pcos dedi bilemiyorum
gizemmumayy Bende de var,ilk denemede çocuk sahibi olduk Allahın izniyle.Fazla kilo varsa verin,güzel bir diyetle nasipse zaten olur hiç kulak asmayın olmaz diyenlere
Bebee gizemmumayy Şuan çocuk düşüncemiz yok doktor bugün öyle diyince bi tuhaf oldum. Kızım evliliğimin 2. Ayında olmuştu
Bebee gizemmumayy Bekarken kadın doğuma karın ağrısı için gitmiştim böyle birşey denilmedi ayrıca doğum zamanında kaç tane doktora gittiysem bile söylemediler bu akşam kist için gittiğimde pcos sun dedi doktor
ayfer77_ Bebee rica ederim ne demek 🥰 Canınızı da sıkmayın lütfen zaten bir gebelik geçirmişsiniz bu öyle sonradan oluşabilecek birşey değil üstüne gidip daha fazla stres yaparsanız adet döngünüz daha çok bozulur ☺️
ilenalemin Bebee ben doğum kontrol hapı kullanıyorum zylnda.iki hafta önceydi sanırım hala adet olmadığım için genel komtrole gittim tekrar.alttan muayene yaotılar.kist falan yok dedi geçmiş.demekki kalıcı bişey değil yani stres olmayın bence
Bebee ayfer77_ 🥰🥰🌺 adet oluyorum ben sadece gecikmelerim var birde pcos belirtisinde tek gecikme var böyle oluyor mu ki tek belirti ile
Bebee ilenalemin Ben adet oluyorum ve şuan 5.günüm adetliyken gel demişti hormon testi yaptı sabah alacağım