acemiibirann Kızlar kolik bebeği olanlar yani günün belli saati şaşmayıp nedensiz bir kaç saat ağlayan bebekler için tam doğum yaptığınız saate geliyor mu çok merak ediyorum acaba onun travması mı saçma da olabilir ama🤓
hunilimomy acemiibirann 07.58 de dogum yaptim ama bebekken agladigi saat genellikle gece 10 ile 2 arasiydi
Gzdzeynep acemiibirann kolik saatimiz hava karardıktan sonraki saat ti yaz döneminde 9da başlıyordu bizimki. Benim size tavsiyem ağlama krizi başlamadan besleme ılık duş ve kundak ve sallama mümkünse sallanan otomatik ana kucağı kullanın biz bu şekilde çözmüştük. Kızım sabah 8:14de doğmuştu.
acemiibirann Gzdzeynep bizim de hava kararınca ya çok ilginç gerçekten deniyorum hepsini sadece kucakta dik durunca susuyor asla bir yere koyamıyorum emme dışında oturamıyorum yani çok garip acaba doğum travması mı dedim ama değil belli ki 🫠
Gzdzeynep acemiibirann bazı çocuklar zor oluyor ve bu doğdukları andan itibaren belli oluyor. İki kızım var büyük kızım kolik çok ağlayan zor bebekti hala zor bir çocuk asla uykuyu sevmez yemek pek yemez ama vitamin kan değerleri hep normal konuşması gelişimi hep önde ama dikkati dağınık. İkinci kızım 7 aylık evde bebek var mı yok mu belli değil derler ya öyle sakin bir bebek. Çok uyumlu.