gokcemericc
Biz de aynıyız
Ben hep yemeğini daha erken yediririm. Biz 7 buçukta ancak yiyoruz. 8 buçukta bebem uyuyo zaten, o saate asla bırakamam
Hiçbir zaman mama sandalyesinde uslu uslu oturup bizi izlemedi öyle😂 şimdi 1 yaşında ve asla oturmuyor
Yürümeyi öğrendi. Tüm işi gücü gezmek
Gezerken de bizim masaya serdiğimiz örtüyü çekiştirme derdinde
Eskiden en azından biz rahat yerdik ama şimdi ona da müsaade etmiyor pek