Kızım 2 yaşında neredeyse hiç ilaç kullanmam sağlıklı olduklarına inanmıyorum . Burun akması hissettiğim zamanlarda soğanı ikiye bölüyorum . Üstüne karanfil koyuyorum sekız tane kadar . Uyurken başucunda duruyor . Hem kötü havayı hapsedıyor . Hem de çok çabuk iyileştiriyor . Normal zamanlarda ise haftada bir çorbasına sarımsak küçük küçük doğrayıp eklerim , yapacaksanız ezmeyin doğrayın . Az da limon eklerim tamamdır . İlaç vermeyi bırakın dıgal şeylere yonelın insallah zamanla hastalanma süresi azalır