TulayGeriDon iremaydmr balkonda yıkıyorum. Su getirmemeye çalışıyorum. Bez kısmı siliyorum. Diğer yerlerini fosur fosur yıkıyorum. Peteğin önüne koyuyorum kuruyor
Minnakordek Benimki sokulmuyor yazın direk banyoda yukiyorum tertemiz oluyor da kışın anca siliyorum kurumuyor çünkü iki kızımda da öyle yaptım zaten çok uzun kullanmadığım için aşırı kirli değil düzenli siliyorum sağını solunu