Ekininannesi geçen ay bi arkadaşım sırt dikeni olayından bahsetmişti. Duydunuz mu bilmiyorum ama, banyo esnasında iki kürek kemiği arasını avuç içinizle ovuyorsunuz ve oradan bi kaç dk sonra sakal gibi sert kıllar çıkıyor. O kıllar daha sonraki banyolarda kendi dökülüyormuş. İşin Aslı şu ki; bu olay çok işe yarıyormuş. Çocuğu rahatlatıp, gaz sancısını da gideriyormuş. Ben buna inanmamıştım. Dün gece İnstagramda takip ettiğim biri ( onun da 2 aylık bir oğlu var) bu olayı tekrar gündeme getirdi . Oğluna yapmış ve çok rahatlamış. Sonra herkes yapıp deneyip foto attı. Ben de denedim ve cidden dün gece ilk defa aralıksız 6 saat uyudu kuzum. Siz de bir deneyin isterseniz. Dilersiniz link atarım, bahsettiğim kişinin hesabında bakarsınız tekrar 😊