Kızlar selam 2.5 aylık bir bebeğim var ve düzenimiz hala oturmadı dışarı çıkmadığımız sürece gün içi çok iyiyiz ama geceleri zorlanıyoruz. Doktora kontrole bile gitsek o gün hep huzursuzlanıyor tüm dengeler alt üst oluyor. Kendimi çok yorgun hissediyorum ve düzensiz beslenmekten kilo vermem çok yavaşladı kendimi mental olarak hissedemiyorum desem yeridir 😂
Sizler nasılsınız ? Bu süreçlerini atlatan annelerim nasıl yaptınız şu an nasıl ilerliyorsunuz ?