askmemnu 17 aylık olduk biz de 🤲 eğitici küplerimiz var onlarla vakit geçiriyoruz. Antrenin duvarını etkinlik için materyallerle doldurdum🤭 bir tarafinda kocaman resim kagidimiz var,boyama yapıyoruz. Diğer tarafında tuvalet kağıtlarindan yaptığım etkinlikler vardı ama kopardı sağ olsun🤣 Kukulinin da anlatan cırt cırtlı kitaplardan aldım, onları okuyoruz. Büyük sorular kitaplarımiz var 2 tane,biri hayvanlarla ilgili diğeri genel. Bunlarla vakit geçiriyoruz. Bazen siyah ekranda şarkı açıyorum dans ediyoruz beraber 🙃“a ram zam zam” şarkısı var YouTubeda,onu açıyorum bazen hareketlerini yapmaya çalışıyoruz,o da beni taklit etmeye çalışıyor. Artık büyümeye başladığı için sıfır ekraniz, demiycem çünkü bu zamana kadar hep ekransiz ilerlemiştik. Şimdilerde bazen eğitici videolardan açıyorum onları izliyoruz,derken aaa akşam oldu bile 🤣