dvran22 ya aslında bize hamilelikte hediye geldi kocam meraktan öldüğü için açtı içinde kocaman bir çiğnenmiş sakız tarzında biley var ona bebeğin elini basıyorsunuz iz çıkıyor izin üstüne alçıyı döküyor kuruyunca çıkartıyorsunuz kolay oluyor fakat çıkarttığınızda da üzerinde o Sakız’ın bir kısmı kalıyor belki bizimki aylarca açık beklediği için formunu kaybetmiş olabilir ama sonuç çok iyi değildi çerçevesi de var ahşap yapınca içime koyuyorsunuz çerçevenin