fatmayarenn iyi çok şükür şu an her şey yolunda kontrollere falan götürüyoruz ben burada çok olumlu hikaye aradım benim de size bir umut olsun diye söylüyorum 1560 gram doğmuştu ciğer geliştirici iğne falan hiç vuracak vaktimiz olmamıştı doktorumuz sürekli en kritik bebeklerden diye söylerdi, kaç defa entübe edildi kaç defa tekrar solunum cihazı bağlandı iki defa sarılık atlattı yoğun bakımda ama hepsini atlattı ve şu an yanımızda sizinde en kısa sürede yanınızda olur umarım . Ben sezeryan ve miyom ameliyatı beraber oldum 3 saatten uzun sürdü ameliyatım doktorun hasta elimizde kalıyor acil oksijen verin dediğini bile hatırlıyorum ve bebeğimi düşünmekten onun iyi olmasını düşünmekten kendimi düşenemiyordum bile sütüm çok azdı çoğaltmak için elimden geleni yaptım ama bir türlü başaramadım ama herşeye rağmen herşey kötü gitmesine rağmen sonu güzel bitti bebeğim çıktı yanımızda şu an sizlerde inanın moralinizi bozmayın ve kilo olarak bebeğimiz bir alıyorsa iki veriyordu 2 ayda ancak 1 kg alıp kilosunu tamamladı ve çıktık