Kızlar çözüm arıyorum gerçekten yoruluyorum artık ve herkesi yoruyor
3.5 yaşında ve ilgi delisi sürekli benimle oynayın sürekli sıkılmaları cidden çok yoruyor
Kendi kendine oynadığı anlar çok çok kısıtlı nadirdir
Sürekli biriyle oynamak istiyor ve sürekli sıkılıyor
Kreşe gidiyor 6 gibi geliyor akşam gelir gelmez sıkılıyor gelir gelmez başlıyor oynayalım oynayalım
Oynuyoruz biraz dinleneyim oğlum kendin oyna diyorum oynamıyor
Neden neden diye sorup duruyorum
Bugün öğretmeniyle konuştuk o da aynı şekilde sürekli sıkıldığını söyledi
Bir çocuk neden sürekli sıkılır ve neden kendi başına 5 dakika oynamaz?