Bebeğim gazını güzel çıkartıyor. 3 günde bir kakasini yapıyor kabiz değil gayet normal kakasi sadece anne sütü içiyor 2 aylık. Haftada 1-2 kez gaz sancısı vuruyor sadece. Ben yine her ihtimale karşı en çok tavsiye edilenlerden Nurse harveys Colex şurup birde Forbiome probiyotik damlayı aldım. Henüz kullanmaya başlamadım ama gerek var mı sizce ? Kabizlik sorunumuz yok çünkü gazını da çıkartıyor yine öyle böyle ne yapsam bilemedim. Böyle şeylerin yarari mı var zararı mı emin değilim