Canım ben dün taktırdım. Vandayim sağlık ocagina sordum hayat merkezi var orda dedi . Devlete ait bir yer psikolog emzirme danışmanı diyetisyen herşey var merkezde. Sizde sorun her ilde mutlaka oluyormuş. Devlette takıyor yani ama belirli yerleri var. Iğrenç bir doğum geçirmiş biri olarak söylüyorum gerçekten abartıldığı kadar yok baticonla silip yerleştiriyor nefesini tutmayıp rahat olursan biter hemen 😗 adetli değilken takildim bu arada. Gebelik testi yaptırıp sonucunu götürüyorsun o kadar bir de 5 gün öncesinde ilişkiyi bırakmam lazım yani gebelik ihtimali olmasın diye