Selam anneler. Cumartesi ilk aftar ablam gildeyiz, oraya davet edildik. Abim yengem ve yigenlerimde (2tane) gelicek. 4 yasinda yigenim cicek cikartiyor suan. Kizim 11 aylik, ona gecer diye endiseliyim. Annem diyor ki korkma, gecersede iyi olur kucuk yasta cicek cikartmasi. Ben buna katilmiyorum, cunku kizim daha yeni hastaliktan kurtuldu, rsv virusu vardi sonradan cikarsada sorun cikcani sanmiyorum..
Siz olsaydiniz gidermiydiniz?
Ve ek olarak, iftar yaklasik saat 18:31 te aciliyor. Bebegim saat 19-19.30 arasi gece uykusuna geciyor, siz davetlerde nasil yapiyorsunuz aksam uykusunu?
Bu arada herkeze hayirli ramazanlar dilerim. 🕌🌙