Merhaba
Biberonlari temizleyecegim diye cizmisim . Kullanmaya baslayali 20 gun oldu. Atmali miyim? Biberon baslikları 1 ay da degismeliymis emzikte öyle. Ama cizildigine atilmali mi internette bulamadim sonuc. Kullanma talimatinda da yok. Phlips avent kullaniyorum .