ayseee48_ Buzdolabında bi gün beklemesine ragmen tadı kötü oluyor döküyorum. Bir günde buzdolabında olmasına ragmen bozulur mu acaba?
Kuzularinanasi ayseee48_ anne sutu inek sutu gibi tatli degildr tadi farkli olur.ama bebek icer merak etmeyin.dolapta 1 gunde bozulmaz eger temiz hijyenik bi kaba koyduysaniz.dolapta 3 gun.buzlukta 3 ay durur.
yenibirhikaye ayseee48_ ilaç kullanımınız var mı bu aralar acaba? Bana sık parol kullanmam gereken ve ateşim olduğu bir dönemde olmuştu bu
ayseee48_ Kuzularinanasi meme reddi yasadigimizdan sütümün tadina bakmıstım hafif tatlımsı bi tadi vardi. Ama buzdolabinda bekleyen sütün tadi demirimsi gibi. Biberonun içinde bekletiyorum sütü.
gencbir_anne ayseee48_ normal bi durum aslında ama bebekler bazen sevmiyor istemiyor benim bebeğimde öyle içmiyordu buzluktan çözdürdüğüm sütü bozulmasa da tadı değişiyor taze olmuyor 😂
Kuzularinanasi ayseee48_ evet dolapta oyle oluyor tadi cok normal.yeni sagilinca daha tatli.dolapta ve buzlukta o sekilde.bozulma degil yani o.sagdigim ve sakladgm icin biliyrm