36 günlük bir kızım var. İlk çocugumu besler yatırırdım hiç sesi çıkmazdı. Acıkınca ya da altı pislenince ağlardı. Şimdi kızım bambaşka ağlama krizleri var elimiz ayağımız birbirine dolanıyor. Genellikle akşam saatlerinde başlıyor ama gündüzde olabiliyor. Günde bir kere vurup geçiyor ama 3-4 saat sürüyo. Şekil değiştirince susuyor sakinleşmiyo değil aralarda. Sabit bir pozisyonda uzun süre tutunca tekrar ağlamaya başlıyor. Uykuya daldıktan sonra bitiyor. Ki uykuya dalması zaten bir saat en az. Arabaya biniyoruz susuyo. Gazını çıkarıyo aslınds kızararak zorlanarakta olsa. Sap simplex ve entoragis kullanıyorum ama çokta faydası olmadı. Uyurken sürekli ıkınır gibi ses çıkarıyo. Mecbur uyanmasn die sallıyorum ams bi çocuğum daha var bnaa ihtiyacı olan. Kızımla uğraşırken onun yemek öğünlerini bile aksatıyorum 😭