ParlaMom 10 ay 9 günlük hiç diş yok bugün ishal ve hafif ateşle beraber huysuzluk var diş mi geliyor anlayan biri lütfen bakabilir mi
aysenur28 ParlaMom evet diş etleri şişmiş biraz sanki, geliyor dişleri yani annesi, biraz zorlanırsınız diş döneminde, inşallah çabucak patlarda çok ağrı çekmeden rahatlarsınız inşallah
arasefeannesi Evet benim yavrumunda böyleydi diş etler sışmiş ben parmağa takılan fırça altım onla çok rahatlıyordu ben takıyordum parmağıma plastık onla rahatladın ve doktorumuz yatağım onerdı mecbur kalınca kullanıyorum gecmıs olsun ParlaMom
aysenur28 ParlaMom bu tamamen bebeğe bağlı kimisi 1 hafta 10 gün sürer kimisinde 1 ay sürer yani bebekten bebeğe değişiyor
ilenalemin ayisit bu postla alakasız bişey sorcam.brnim kızımın da dişleri öıkmak üzere.9 aylık.patlamış yani görünüyor baya.hatta ağzına kaşıkla bişey verince ses de geliyor.tam olarak normal diş boyutuna gelmesi ne kadar sürüyor acaba.huysuzluğu yok ama hiç yemek ymeek istemiyor.hep iştahsız.belki diş tamamnr çıkınca geçer dedim
peramomms ilenalemin ya bizdede aynı probleme var yemek istemiyor mama içiyor ama katı gıda istemiyor dişten mi
ayisit ilenalemin dediğiniz gibi patladıysa tamamen uzaması 1 1,5 ay sürüyor. Maalesef tam çıkana kadar da diş sancıları devam ediyor ara ara
ParlaMom peramomms bu ara bizim de öyle normalde de çok iştahlı değildi zaten şimdi hiç istemiyor ve benden hiç ayrılmıyor
ilenalemin peramomms bilmiyorum ya inşallah diştendir.bir aydır zorla yediriyordum.artık hiç yemiyor.halbuki çok iştahlıydı kilosu falan baya iyidi.birden böyle oldu sadece mama
ilenalemin Rabiiul hadi ya bu kadar uzun sürüyormuymuş.iştahı da hiç yok inşallah bir an önce düzelir ya