Kızlar meme reddi yasıyorduk bir haftayı aşkındır. Oğlum memeye gelince ciglik çığlığa ağlıyor asla susmuyor memeyi emmek istiyor ama emmiyor savaşıyordu. Ben de her fırsatta vermeyi deniyordum sakinlestirio sakinlestirio ama başaramadım. Sonra bu haliyle çocukta daha çok gaz oluyordu gaz oldukça meme reddi kuvvetleniyordu vs. Ama emme sıklığını azaltınca sanki duzeldi givi oldu yani biraz acıkmasını bekledim açıkçası. Acıkınca emdi resmen. Bu arada biberon bile vermeye çalıştım onu da reddetmişti oğlum yani çaresiz aç kalacaktı. Aç kalınca uykudan uyandı meme verdim ve aldı🥺 sanırım aç kalması gerekiyor kızlar doğru mu yaptım yanlış mı oğlum 1 buçuk aylık. Bir şeyler deyin