lamiakus 18 aylık kızımda 15 gün önce komple heryerinde döküntü oldu doktora götürdüm kanlar temiz alerjik dedi. Sonra aklıma geldi fıstık vermiştim ağzına minik. İlaç krem kullandık geçti. Farklı hiçbişe vermedim şimdi göğsünde ve karnında bu lardan cıktı iki gündür var. Sivilce şeklindeydi kızarıklığa dönmüş. Randevü bulamadım . Resim ekliyorum. Bu neden olabilir . Geçenki gibi değil 1 2 tane yüzünde var bide karnında göğsünde . Bilgisi olan varmı.