(aşurelik buğdaydan) sebzeli yapacağım amaönceden haşlamam veya suda bekletmem gerekiyor mu
sudenaz0 evet haşlaman, lazımdı yoksa zor pişer
uykusuzanne__ teşekkür ederim❤️