sumeyye_emre ben de narkozdan ayılırken hemşireye yaşını sormuştum o esnada ne alakaysa. 19 demiş ama ben şeyi hatırlıyorum neeee 39 muuuu diye bağırdım kıza, çünkü çok genç görünüyordu ahajdj ve daha bir sürü şey saçmaladım, yarım saatte söylenebilecek her türlü saçmalığı söyledim diyebilirim