sebur tam manasıyla hele o 4.ay atağı faciasını da atlattıktan sonra düzeniniz oturur bence. Çünkü o ataklar arasında çok süre yok ve bu süre içinde bazen iyi uyur bir anda alt üst olur böyle böyle sürer bir müddet çünkü büyüyor,daha iyi görmeye başlıyor ve çevresini fark ediyor. O yüzden uyku maalesef problem bu süreçte. Şahsen benim bebeğimin tam manasıyla düzeni 8.ayda oturdu. 8.aya gelene kadar bir hafta mesela gayet iyi uyuyodu ,birden alt üst oluyordu hiç uyumuyodu. Benim tek tavsiyem sabırlı olmanız. Başka çözüm yolu en azından ben bulamamıştım 😏