0 ekran gidiyoruz, kitap okuyorum, oyuncaklarla oynuyoruz ama yine sıkılıyor oğlum. Erken kalktığımız için ev işleri erkenden bitiyor geriye kalan zaman bize kaliyor çocuk sıkılınca bende sıkılmaya başlıyorum parka götürsem hava buz gibi. Hava güzel olsa çocuğu bir saniye tutmam evde. Üstü iyi giydirip cikmali bile degil hava. Aktivite, etkinlik filan önerin vallahi cocuk ağladıkça başım ağrıyor artık. Şimdi camdan dışarı izliyoruz öncesinde kağıt kalem verdim çizim yaptık 10 dk zor dayandı.