Merhaba arkadaşlar artık burasıda olmasa napicam bilmiyorum biliyorsunuzdur belki oğlum kolik ve 3 aylik sanki kolik ağlamaları biraz azalıyor gibi ama bu seferde yatirinca çıldıran bir bebek öldü gerçekten artık çıldırmak üzereyim yatirinca okadar agliyorki sanki boğulacak gibi ayağımda sallıyorum olmuyor kucağıma yatiriyorum olmuyor besigine yatiriyorum yine aynı napicami şaşırdım uyku zaten yok 15 dk uyur hemen uyanır vallahi uyku vakti geliyor diye üzülüyorum varmi benim gibi olan ne yapabilirim anlamaması icin