Dün bi başlık açmıştım. Öneriler oldu. Bebeğim 6 aylık ona rağmen avent 0+ ay tek akış içiyodu. 3+ayı almadı. 6+ ayı hiç almıyo çünkü kontrolsüz akış. Ee şimdi de sütünü içerken yoruluyomudur nedir kafasını göğsüme doğru çevirip duruyor ağlıyor. Tomme tippie 2 numara denedim aldım almadı. Başka önerisi olan olur mu? Çocuğum aç sabahtan beri içmiyor sütünü :(