Kızlar mrb 9 aylık oğlum örümcekten düşmustu 2 gün önce bugün yürümeye çalışırken burun üstüne düştü yine burnu şişti zatn 10 dk kadar da ağladı . Yarın hastaneye götürmek istiyorum daha önce götürmüştüm ama takip et demişlerdi sadece şimdi tekrar düşünce bir de orada şişlik ve kızarıklık oldu ikidir çocuk darbe alıyor bir şey oldu mu diye korkuyorum kırık çıkık hangi bölüme randevu alacağım acaba