Duyulurum Altı yıldır tupperware kullanıyordum. Eşim ipini tamir edeyim derken kullanılmaz hale getirdi ve herkes kendi işini yapsın dedi :) şu an fiyatları bana çok fazla geliyor. Onun yerine ne alabilirim? özelikle alerjim olduğu için soğanı domatesi hep onunla doğruyordum.
Dmt-01 Duyulurum valla migrostan almıştım 5 yıldır filan kullanıyorum hatta ekim ayı gibi kampanya yapmıştı migros bir alana bir bedava diye kayınvalideme ve annemede aldım onlarda memnun
dayes Duyulurum annem marketten rastgele almış markası ne onu bile bilmiyorum baya sağlam çıktı çok uzun zaman kullandı. Aktüel ürün olarak gelenlerden almış öyle.
Dmt-01 Duyulurum aynen touch me ben iki bıçaklısını kullanıyorum ama kayınvalideme ve anneme beş bıçaklısını aldım
Duyulurum dayes yani hiç öyle büyük paralar vermeye gerek yok, iyi bakalım teşekkür ederim ben de o tarz bir şey alırım
papatyagibi Duyulurum Ben sogan sevmem Dokunmam soymam dogramam O yüzden kayınvalidem isimi kolaylastırmak adına migrosta denk gelince almıs Tas gibi cıktı valla Touch me diye bir seydi galiba yanlıs hatırlamıyosam
Rez Duyulurum ya ben de sürekli alacam alacam bir türlü denk gelmedi, nefret ediyorum soğan doğramaktan, her yemeğe de soğan sarımsak kullanıyorum, normal robot var ama her seferinde yıkamak eziyet geliyor :/
papatyagibi Rez Migros varsa yakında bak Touch me Fiyatıda cok bir sey degilmis İki üc bes bıcaklı diye secenekleride varmıs
Rez papatyagibi defalarca gördüm ne diye almıyorum bilmiyorum. Du akşam markete gideyim de alayım :))) teşekkür ediyorum 💐
fob Duyulurum büyük şeyler için soğan gibi tefal kullanıyorum. Küçük şeyler için sarımsak,kuruyemiş gibi tantitoni kullanıyorum. İkisinden de memnunum
papatyagibi Rez Bes bıcaklısı bendeki gayet iyi Al rahatına bak Bende hic sevmem sogan sarımsak dogramayı Rica ederim 🌼