berk58 Bebeğim 6 aylık oldu doktor destekli oturtabilirsiniz dedi oturtuyorum başını göğsüne eğip öne doğru bırakıyor kendini bazen ilgisini çeken bişeye bakmak isterse dik duruyor ama sonra tekrar öne bırakıyor kendini mama sandalyesi deneyelim dedik öne doğru düşüp duruyor kemerlerle arkaya doğru çeksin diye mama sandalyesi kemerini taktık onlarda çenesine sürtüyor tahriş ediyor cildi atopik zaten hassas normalmi böyle öne doğru düşmesi
ipeksiiimom berk58 ilk başlarda öne doğru eğik durması normal bence kızım da öyleydi ama birkaç hafta içinde tamamen dik durdu
Divayorgunxx Benim kızım da 6 ay 10 günlük aynı dediğin şekilde başı Öne Eğik duruyor asla dik bir şekilde durmuyor kucağıma oturtsam da yine aynı Bence normal ben normal karşılıyorum Bir de ayakları dikkatini çekiyor sanırım merak etme annesi normal bence
zynprvlfsn İlk başta öyle oluyor, hatta benim bebeğim öne eğilirken kusuyordu birde, sonra baktım bir anda desteksiz oturmaya başladı.
atarepla Yeni yeni oturtmaya başladıysanız çok normal. Ben 3.5 aylıktan beri oturtuyorum başlarda böyle öne düşüyordu zamanla dik oturmaya başladı. Sadece zamana ihtiyacı var üzülme ☺️