Birtane Vla ben bir ay önce sezaryen oldum acil alındım ameliyatım çok güzel geçti sohbet muhabbet ederek geçti doktorum çok iyi çıktı ebeler de. İlgiliydi oda da sürekli gelip kontrol ediyorlar sorun varmı diye çok memnun kaldım
Birtane Ama yorumlarda okuyorum çoğu kişi memnun değil ben çok memnun kaldım çok konforlu geçti çok sükür