semaydin Diş etlerimde enfeksiyon var çok şiş ve yara gibi beyazlıklar çıkıyor bir aydır. Bugün uyuşturarak diş taşı temizliği yapacak doktorum önce alt çeneye birkaç gün sonra üste. Temizlikten sonra enfeksiyon geçer mi bilgisi olan var mı acaba
goldengate semaydin hicmi dis ip kullanmadiniz o hale gelene kadar? Dis taslari temizlenince dis etlerin nefes alacak ve iyilesecek doktor bir ilacta yazar sana
ellerimt0mbikt0mbik semaydin Diş taşları diş etini sıkıştırdığı için o kırmızı,şiş,sağlıksız görüntü oluşuyor .Taşlar temizlendikten bir süre sonra diş etleri de düzeliyor.
kadercullu Bende sürekli olarak diş temizliği yaptırıyorum bı ara bnmde enfeksiyon vardı doktor ılac verdı geçmeden temızleme yapamam dedı
semaydin goldengate sürekli kullanıyorum inanın diş fırçalamayı bile asla atlamam.Emzirme sürecinden olduğunu düşünüyorum çok protein alarak beslenen birisi değilim çünkü
semaydin ellerimt0mbikt0mbik inşallah düzelir enfeksiyon da çok korkuyorum gerçekten bir aydır geçmiyor