Merhabalar güzel anneler bugün kalça ultrasonu için gittik normal muayene de etti doktor bebeğim 77 günlük kalpte üfürüm var dedi 2/6 diye söylediğini hatırlıyorum ama tabi anne olunca öyle bir şey mümkün değil maalesef bu durumu yaşayan var mı daha önce bir de kardiyoloji görsün dedi