Yaklaşık 2 aydır ilaç kullandığım için bebeğimi emziremedim mama takviyesine başladık ama emzirmeyi çok istiyorum şu an ilaç vs kullanmıyorum vicdan yapıyorum neden böyle oldu vs diye ancak sütüm artık damla damla geliyor sıktıkça oda ve gögsümde inanılmaz ağrı oluyor sağım yapıyorum bomboş sadece damla çevremdekilerde eşim dahil herkes bırak artık emziremezsin diyor ama bende bir umut yinede deneyebileceğim birşey var mıdır diye düşünmekten duramıyorum benim gibi durum yaşayan sonrasında emzirebilen sütü artan var mıdır yardımcı olabilir misiniz