Bebekanneesi Kızlar 26 yaşındayım ismimi ne seviyorum ne beğeniyorum nede anlamı güzel yanı varmi çevrenizde bu süreci yaşayan bilgisi olan değiştikten sonra isme alışma süreci veya çevre nasıl eski ismi ile mi yeni ismi ile mi hitaba devam ediyor
BelaCivciv Bebekanneesi Evet lise arkadaşım değiştirmişti, şimdi eski ismini hatırlamıyorum bile😅 Kendinizi istediğiniz isme alıştırırsanız sorun olmaz, çevrenizin de dikkat etmesi lazım tabi seslenirken.
idildeniz35 Bebekanneesi bunu yıllardır ben de düşünüyorum ama bir türlü cesaret edemedim komik olacak gibi geliyor hep. Özellikle iş hayatına girdikten sonra baya zor olacak gibi geldi
niluna Bebekanneesi izim bi akraba yaptı kezbandı adı fatma yaptı bazen kezban bazen fatma diyoruz yıllardır alışamadık
Hemdem__ Bebekanneesi Benim üniversite den arkadaşım değiştirdi adı Kezban dı onunda Ada yaptı çok mutlu şimdi.Geçen sene ablam da değiştirdi.E devletten yaptı ablam.40 yaşında değişti ismini yeniden doğdum sanki diyor.Tabi bizim alışma sürecimiz biraz zaman aldı ama artık arada ismini unutsam da yeni ismini söylüyorum
BebitomveAnnesi Bebekanneesi aynı ismi paylaşıyoruz 😂 isminizin önüne bir isim koyabilirsiniz ya da tamamen sildirin ben 31 yaşında olduğum için çok fazla takılmıyorum. Bir ara Suriyeliler türk vatandaşı olacağı zaman ismini beğenmeyenlerde isim değiştirmişti keşke o zaman değiştirseydiniz. Mahkemeyle uğraşmak zorunda kalmazdınız.
Bebekanneesi BelaCivciv çevrem hepsi ayrı sorunli soruyorum yok biz eski ismin ile devam ederiz diyorlar 😅😫
Bebekanneesi idildeniz35 isminiz nedir acaba bayadir aklımda cesaretim yoktu ama karar verdim sanırım
enurrrrr Bebekanneesi öyle gibi oluyor ama bi süre sonra alışıyolar farkına bile varmadan değişiyor isim. Ama siz inatçı ve sabit durun
hazan49 Benim çevremde değiştirenler oldu, kişiye göre değişiyor sanırım. İki ismide kullananları duydum.
Bebekanneesi hazan49 süreç ne kadar zamanda sonlanıyor iki ay yazıyor nette ama bilemedim bizzat yapan biri varsa sormak lazım
Bebekanneesi niluna kezban da konulmamali ya benim amcamın eşi koymuş onca torunu olmuş vermemis bana vermiş ismi delirmelik
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Güzel olmayabilir beğenmeyebilirsiniz ama etrafınızda dalga konusu değilse, isminizle dalga geçilip alay edilmiyorsa gerek yok. Tabii yine siz bilirsiniz.
50krsvertirreekk Bebekanneesi yengemin ikizi var erkek ismi Ceren bu yaştan sonra değiştirsem ne olucak diyo adam herkes böyle bilip tanıyo diyo ama çocuğu okula başlayınca çok zorbalanır gibi geliyo babanın adı ne Ceren
Bebekanneesi 50krsvertirreekk bende istiyorum ya güzel değil ne çağırma şekli ne anlamı hiç içinde ben değilim bu ismin
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 50krsvertirreekk Benim kızımın ismi. Ben bile okuyunca bi tuhaf oldum 😂 İkiziyle uyumlu olsun diye mi koymuşlar, hiç uyumlu erkek isim yok muymuş? Bİ “Ceren Hanım” demek var, bide “Ceren Bey” . “Eren” koysalarmış bari
LadyGaddar Bebekanneesi Senin gönlünde hangi isim varsa değiştirip onu yapabilirsin Çevrende buna uymak zorunda bir iki şaşırıp eski ismi söylerler sonra alisirlar boşver