JollyBaby beyza4103 Püre beauty almıştım bi ara doğal bi görünüm veriyordu memnun kalmıştım cok makyaj yapmam ordan bi aklımda kalmış bu fondöten
hazale966 beyza4103 wetn wild photo focus du galiba siyah kapaklı cam şişe kapatıcılıgı cok güzel. Birde loreal infalible da güzel
beyzzsenturkk_ beyza4103 pure beauty kullanıyorum kendi cildim gibi çok doğal mat değil ağırlık yapmıyor bulaşma vs de yaşamadım kapatıcı olarak da revolution kullanıyorum ama kapatıcı sabitleme istiyor beaulis iş görüyor bana yeterli geliyor