prenseskus Alerjik mama için rapor çıkarırz dedi doktor ama İçermiyor Kusuyor Normal mamaların raporu olur mu sadece alerji mamalar için mı?
Sevnurr prenseskus alerjik mamalar için oluyor ya da kalori içeriği yüksek mamalar var kilo alımı az olan bebekler için onlar raporlanıyor . Normal mamalar raporlanmıyor