Oğlum şu anda 33 aylık. 2 ay önce tuvalet eğitimi vermeye şu anda çişini hiç altına yapmıyor tuvalete yapıyor sorun yok geceleri de fena değil ama şu kakaya alışamadı.Gidiyor her seferinde masa altında koltuk arkalarına diyorum bak kaka yapıyorsun yok diyor kakan var mı diyorum yok diyor sonra bi bakıyorum altına yapmış her seferinde bir türlü alışamıyor bu duruma tek kullanımlık kilotlardan aldım artık yapınca direk atıyorum ama yani bu durumu yaşayan anneler var mı ne yapmam lazım bu duruma hiç bilmiyorum