buse12348 Merhaba anneler.Grip oldum dünden beri burnum akıyor ve halsizim.Bebeğimin doktorunu arayıp sordum bana iburamın zero’yu günde 2 kez kullanabilirsin dedi kullanan oldu mu bu ilacı hiç