mom97X Çok huysuz bi kızım var. Geçenlerde biri bana “kız çocuklar bebekken nazlı huysuz olurlar, erkek bebeklerde daha uysal olur. Ama bebeklik bitip çocuk olduklarında bu tam tersi olur” demişti. Doğru mu bu ?
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala mom97X Kızımın bebekligi nazlı, huysuz, oğlumun ki usluydu evet. Büyüdüklerinde nasıl olur bilmiyorum.
likeli mom97X Bebeğin mizacıyla alakalı bence cinisyetiyle değil. Bebekken huysuz olanlar hep huysuz olacak değil çocukluğa geçtiklerinde değişebilirler. Ama kız bebekler huysuz nazlı olur genellemesine katılmıyorum. Benim de kızım var huysuz bir bebek değildir. Yenidoğan döneminden beri böyle. Derdi sıkıntısı yoksa mızmızlanmaz ağlamaz.
hunilimomy mom97X tamamen bebegin mizaciyla alakali oglum var bebekken de huysuzdu 29 aylik hala huysuz
farelikoyunkavalcisi mom97X kim dediyse yeni nesil oğlan bebelerini görmemiş bu devirde ikisi de aynı bence
tubanurrrr mom97X bu çocuğun mizacı ile alakalı bence evet benim kızım karakteri gereği daha zor bir çocuk oğlum ona göre daha sakin ama o da çok huysuz bir tik daha az ablasına göre ama ben çok sakin olan kız çocukları da biliyorum erkek çocukları da çevremde arkadaşlarım dan hatta kuzenim var çift yumurta ikizi iki kızı var biri si ne kadar hareketli aktif zor bir çocuksa ikizi de dünyanın en sakin kız çocuğuydu yani ikisinin de cinsiyeti aynı
ayseadam 3 aylık kızım 3 yaşında oğlum var kızım huysuzun geki ( umarım gaz dandir diye dua ediyorum) oğlum huysuz degil ama inatçı ve birazcık yaramaz onuda yaşına veriyorum bebekken acayip memnundum oğlumdan yeni bebeklere lafta yetmiyor güçte umarım geçicidir hepsi herkese bol sabır 🤭😄
mom97X ayseadam gazdandır kızınınki. Ben 1 tanesiyle baş edemiyorum sen 2 tanesiyle.. Allah yardımcımız olsun inşallah 💜