Bence erken bir süre daha bekleyin derim.
Ama bence bez stoklamak bana mantıklı gelmiyor ve ben yapmadım.
Nedeni ise mesela benim bebeğimin bacakları bi tık etli almam gereken bez ölçüsünden hep bi tık üstünü alıyorum cok daha rahat oluyor. Bebeginiz hangi ayda hangi numaraya geçecek bunu önceden öngörmeniz pek mümkün değil. Yani kısaca birden kilo alır mesela küçük gelir sıkar elinizde patlar. 2 3 paket alıp koymak bana daha mantıklı geliyor ki doğduğundan beri öyle yaptım. Bebegim suan 1 yaşında hiç sorun yaşamadım