pyrzaslnnn47 ben hep öyle yapıyorum. 5 litreden mayalıyorum, 10-15 gün boyunca kendimizde tüketiyoruz, bebeğime de veriyorum. Oğlumdan öncede yıllardır bu şekilde yapıyordum bir sorun yaşamadım. Ama önemli olan kavanozlara porsiyonluk yapmak. Tencereye değil