2.5 yaşından beri yani emzirmeyi bıraktığımdan beri odasında tek uyuyordu. Arada çağırdı oluyordu tabi ama genelde tek uyuyordu. Bir haftadır yanımda uyumak istiyor. Babası salonda uyuyor. Seni çok özlüyorum, odada tek başıma kalmak istemiyorum korkuyorum diyor. Ne yapmalıyım. Okula gittiği için de mutsuz iyice mutsuz etmek istemiyorum