gulturkyilmaz Kızlar bebeğim 28 günlük 10 gün hastanede yattı dün taburcu olduk. Hızlı nefes alıp vermeye devam ediyor doktor olacak demişti sizdede oldumu? Ne zaman geçiyor bu durum?
edos123 gulturkyilmaz benim kızım 10 aylık geçirdi maalesef dakikada en fazla 55 olması gerek dedi doktorum eğer artarsa getir oksijen ihtiyacı vardır dedi ama bilmiyorum
edos123 gulturkyilmaz merhaba naptınız nasıl oldu minik düzeldi mi benim kızımda arada hızlı nefes alıyor
senem88 gulturkyilmaz benimde 51 günlük bebegm rsv pozitif bronşoit oldu 5 gündür hastanede 3 günde yogun bakımda entube yatıyor dayanması çok zor saatler geçmiyor
gulturkyilmaz senem88 o kadar iyi anlıyorumki allah yardımcın olsun. Tez zamanda kucağına alırsın inşallah
senem88 gulturkyilmaz bugn 4. Gün solunum cihazından ayırmayı denediklerinde 5 dk dayanabilmiş o yuzden tekrar solunum cihazına baglamışlar sizde de böyle bir durum oldu mu hala yatıyor musunuz
gulturkyilmaz senem88 biz solunum cihazına bağlanmadık ama yanımızda yatan bebek bağlıydı 1 hafta kadar cihazla kaldı sonra çıkardılar. Biz 10 gün yattık çıktık endişelenmeyin iyi olucak allahın izmiyle. Sizinki biraz daha ilerlemiş o kadar
senem88 gulturkyilmaz evet bizimki bayagı ilerlemiş ciger filminde sağda bir doluluk varmış onun geçmesini bekliyor doktor Ara ara film çekiyor iyi cıkınca solunum cihazından ayırmayı deneyecek bir kere denemiş 5 dk ayrı kalabilmş cocugum.