Ay bizde mama mıdır biberon mudur bir reddir gidiyor ama eğer ikna edebilirsem 3-4 saate bir 120 cc içiyor bazen 90 içiyor bırakıyor bende bir iki defa daha teklif edip üstelemiyorum bu sefer daha çok red yapıyor bence her bebek içtiği miktarı saati kendi belirliyor doktorumuza kalsa 4 saatten önce kesinlikle verme dedi mesela miktar olarak sa bence bebeğe bağlı kimisi bu aylarda 90-120-150 içer değişir diye düşünüyorum ama kilo alımı iyiyse tabi. Birde doktorumuz artık ilk zamanlar gibi hızlı kilo almaz artık aylık 500 gr alır en fazla dedi bilginiz var mı kızlar