232332 benim adet dönemlerinde ataklarım artar.Bide yazın güneşte kalınca malesef:(migreout hap var o geçiriyor sadece.Bide enseme buz koymak rahatlatıyor.Görümcemde eşinde varmış mgiren ensede biyere vikisle masaj yapınca ağrısı geçiyor demişti onu denemedim ama.Bide nette ayaklarınızı sıcak su koyup baş bölgesinede buz koymak ağrıyı hafifletiyor diyordu denemedim ama.Buzz işe yarıyor onu denedim:)Geçmiş olsun