Ertugggg kızlar ilk kez verdim reflü için sabah çok kötü oldu yani sürekli kusma hissi yaşadı normal mi bu?
blogbyirosh Ertugggg Ertugggg merhaba devam ediyor mu sorun sizde bizdede bulantı oluyor sanki yutma zorluğu yaşıyor birde çok sık gaz ckarıyor ustten
blogbyirosh Ertugggg sizde ki belirtiler tam olarak nedir acaba birde hangi şehirde arıyorsunuz acaba hastne
blogbyirosh Ertugggg benm kızımda şuan lansor ve baska bir ilac kullanıyor genelde sabah daha cok mide bulantısı gbi yemek istememe Öğürme arada oluyor ilaçtan mı blmıyorm suan tabi ama bize alerjisi de war dendi diyt verildi kusma baya azaldı..